بحران کرونا فرصتی مناسب برای استارت آپ ها

به گزارش پرسینا بلاگ، با ورود ویروس کرونا به کشور احتیاج مردم به استارت آپ ها بیشتر شد. یکی از پرطرفدارترین خدمات آنلاین در روز های کرونایی خرید غیرحضوری و استفاده از سرویس های مشابه است.

بحران کرونا فرصتی مناسب برای استارت آپ ها

به گزارش خبرنگار بحران کرونا با همه چالش ها و تهدید های جدی که پیرامون اقتصاد دنیا ایجاد کرد، اما برای کسب و کار های نوپا یا همان استارت آپ ها فرصت های جدیدی را خلق نموده است.

یکی از پرطرفدارترین خدمات آنلاین در این روز ها خرید غیرحضوری و استفاده از سرویس های مشابه است. در نتیجه بخشی از جامعه که این خدمات را پیش از این به صورت حضوری استفاده می کردند، حالا و برای اولین بار در حال استفاده از سرویس های فناورانه و مجازی هستند که باعث رشد بخشی از کسب وکار های آنلاین شده است.

این تجربه باعث شد نگرانی های رایج کاربران برای استفاده از سرویس های آنلاین کمتر شده و در نهایت فرصت مناسبی برای رشد بخش های دیگر این حوزه در دوران پساکرونا ایجاد گردد.

ساخت حسگرهای فشاری با حساسیت بالا

علاوه بر این بازه سنی کاربرانی که از خدمات آنلاین کسب و کار ها استفاده می نمایند، نسبت به گذشته تغییر نموده و کاربرانی با بازه سنی 40 تا 55 سال رشد قابل توجهی داشته اند.

به موازات این رشد، فرصت ها و انگیزه های جدیدی نیز برای سرمایه گذاری در کسب و کار های آنلاین ایجاد شده است که فرصت بسیاری خوبی برای ورود به این حوزه چه در بخش راه اندازی کسب و کار و چه در بخش سرمایه گذاری خواهد بود که باید کسب و کار ها از این فرصت بهره ببرند تا بتوانند اهرم رشد سریع خود را پیدا نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4410

به "بحران کرونا فرصتی مناسب برای استارت آپ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران کرونا فرصتی مناسب برای استارت آپ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید