مشارکت 43 درصدی مردم خوزستان در انتخابات مجلس یازدهم

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/خوزستان رئیس ستاد انتخابات استان درصد مشارکت و مجوع آرای ماخوذه در کل استان و نتایج نهایی سه حوزه انتخابیه را اعلام کرد.

مشارکت 43 درصدی مردم خوزستان در انتخابات مجلس یازدهم

علی حسین حسین زاده اظهار کرد: در استان خوزستان یک میلیون و 523 هزار و 914 نفر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند و این رقم معادل حدود 43 درصد واجدین شرایط در این دوره است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان وی افزود: در حال حاضر نتایج سه شهرستان نهایی شده است و تا خاتمه امروز، سوم اسفندماه سایر حوزه های انتخابیه مشخص خواهند شد که به سمع و نظر مردم شریف خواهد رسید.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان توضیح داد: در حوزه انتخابیه خرمشهر سید لفته احمدنژاد با 9 هزار و 638 رای از مجموع آرای ماخوذه 47 هزار و 466 رای در حوزه انتخابیه شادگان، مجید ناصری نژاد با 12 هزار و 555 رای از مجموع 46 هزار و 28 رای و در حوزه انتخابیه شوش آقای محمد کعب عمیر 23 هزار و 358 رای از مجموع 94824 رای منتخب مردم در مجلس یازدهم شدند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3426

به "مشارکت 43 درصدی مردم خوزستان در انتخابات مجلس یازدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 43 درصدی مردم خوزستان در انتخابات مجلس یازدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید