واشنگتن، کوبا و ونزوئلا را به تنش زایی در آمریکای جنوبی متهم کرد

به گزارش پرسینا بلاگ، آمریکا کشورهای ونزوئلا و کوبا را به تنش زایی در آمریکای جنوبی که درگیر اعتراضات بزرگی در بسیاری از کشورهای این منطقه است، محکوم کرد.

واشنگتن، کوبا و ونزوئلا را به تنش زایی در آمریکای جنوبی متهم کرد

به نقل از خبرگزاری فرانسه، الیوت آبرامز، نماینده ویژه آمریکا در امور ونزوئلا که کوشش های زیادی برای سرنگونی نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا انجام داده است، تأکید کرد که کاراکاس و هاوانا با استفاده از شبکه های اجتماعی و ابزار دیگر به درگیری ها در آمریکای جنوبی دامن می زنند.

وی با اشاره به اخراج اخیر 59 ونزوئلایی از کلمبیا، یکی از کشورهای هم پیمان آمریکا، برای حضور در اعتراضات علیه ایوان دوکه، رئیس جمهوری کلمبیا، به خبرنگاران گفت: مدارکی وجود دارند که افزایش کوشش های رژیم کوبا و ونزوئلا را نشان می دهند که قصد دارند مسائل آمریکای جنوبی را بیشتر نمایند.

نماینده ویژه آمریکا در امور ونزوئلا همچنین با اشاره به اتهامات که توسط هاوانا تکذیب شده است، گفت که کوبایی ها هزینه اعتراضات علیه رئیس جمهوری موقت بولیوی را دادند.

مسؤولان آمریکایی پیش از این نیز ونزوئلا را به دست داشتن در اعتراضات اکوادور و شیلی محکوم نموده بودند.

آبرامز همچنین با خاطرنشان کردن این که آمریکا موضع خود را تغییر نخواهد داد و برای موفقیت استراتژی واشنگتن صبر خواهد نمود، اظهار کرد: آمریکا طرح B ندارد و فقط و فقط یک طرح A وجود دارد و فکر می کنیم که جواب خواهد داد.،ایسنا

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2535

به "واشنگتن، کوبا و ونزوئلا را به تنش زایی در آمریکای جنوبی متهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واشنگتن، کوبا و ونزوئلا را به تنش زایی در آمریکای جنوبی متهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید